Ocena Bestiariusza brak

„Pixel 01/2017”

Idea Ahead
Ocena użytkowników:
brak (0 głosów)
RADAR
Gra o Dywizjonie 303, o tragedii Kurska, a także zapowiedzi intrygujących tytułów od Sony. To tylko część nowości, jakimi raczymy Was w Radarze.

HOB
Nasz redaktor porozmawiał z twórcami Torchlighta na temat ich nowego projektu, który zapowiada się wręcz lepiej niż popularne kolorowe RPG twórców z Seattle.

GWINT
Martyna dotarła do siedziby CDP RED, gdzie ograła najnowszą wersję Gwinta i spisała wrażenia.

SILLY VENTURE 2016
Jak co roku miłośnicy komputerów Atari gromadzą się na weekend, żeby omówić wszystkie najważniejsze sprawy.

GAMEINN
Pixel patronował uroczystości wręczania grantów dla polskiej branży gier wideo. Do tego pierwsza edycja Nagród Game Jam Awards - wszytko w Warszawskiej Szkole Filmowej.

STAR WARS IDENTITIES
Pixelowy fruwający reporter dotarł do Londynu, gdzie jeszcze przez kilka miesięcy będą wystawiane eksponaty z planu filmowego „Gwiezdnych wojen”.

MYTHIC OWL
Warszawskie studio działa na zapomnianym froncie gier edukacyjnych, pragnąc tchnąć świeży oddech w dawno skostniały schemat.

PLAY THE GAME

THE LAST GUARDIAN
O tej grze piszą obecnie wszyscy. Pixel po skończeniu The Last Guardiana wydaje ostateczny werdykt na temat produkowanej przez 9 lat gry Fumito Uedy.

SHADOW TACTICS
Nikt się nie spodziewał, że wariacja na temat Commandosa może być tak udana.

FINAL FANTASY XV
Nietypowa recenzja, w której Zdan informuje, czy nowy Final jest lepszy niż jego poprzednicy.

HERE THEY LIE
Ta gra na VR nie jest tytanem jeśli chodzi o interakcję i game design, ale nie o to tu chodzi...

FOOTBALL MANAGER 2017
Od gier z tego gatunku jest tylko jeden spec – Sir Haszak, który ocenia, jak bardzo taktyczny jest nowy menadżer.

SILENCE
Wielkie zaskoczenie w gatunku przygodówek. Pojawiła się olśniewająca produkcja twórczo rozwijająca to, co przed laty Daedalic zrobił w The Whispered World

PLANET COASTER
Ten miesiąc nie był bogaty w gry, ale to co wyszło było zwykle z górnej półki. W tym przypadku Naczelnik zachwyca się grą, która przypomniała mu o Theme Parku Bullfroga.

STEEP
Nie wszyscy wybierają się w Alpy. Nie muszą, bo otrzymaliśmy właśnie wierny symulator tego, co można robić w Madonna di Campiglio czy Chamonix.

HER MAJESTY'S SPIFFING
Pierwotnie miał to być film animowany, ale nie starczyło budżetu, więc zastosowano plan B.

TRANSPORT FEVER
Szwajcarski team Urban Games przygotował tytuł mający konkurować z SimCity oraz Cities in Motion.

CANDLE
Pixelartowa grafika, styl dość podobny do Botaniculi i Samorosta – czyli coś dla fanów specyficznych przygodówek.

DEAD RISING 4
Mimo że temat wydaje się mocno wyeksploatowany, Frank West ma coraz to nowe pomysły na życie z zombirakami.

POKEMON SUN
Najpopularniejsza gra ostatnich tygodni okiem Voyagera, który dotąd był sceptyczny wobec „kieszonkowych potworów”.

HALL OF FAME

LITTLE BIG ADVENTURE 2
Najlepsza Gra Na Świecie, zrealizowana po sukcesie Little Big Adventure.

ULTIMATE PLAY THE GAME
Osiem stron o historii najbardziej rewolucyjnego brytyjskiego producenta gier połowy lat osiemdziesiątych.

COMMANDOS I INNI
Przy okazji premiery Shadow Tactics przyglądamy się dziejom serii Commandos oraz gier, które się nim inspirowały.

DESERT STRIKE
To był wielki sukces Electronic Arts, które przypomniało na początku lat dziewięćdziesiątych, że potrafi nie tylko przejmować inne firmy i wydawać gry, ale również je tworzyć.

SECRET LEVEL

AMIGA CZ. 5
W amigowej sadze nadszedł czas na omówienie premier takich cudów jak Amiga 2000.

NA SREBRNYM GLOBIE
Trochę zapomniany rozdział – związki gier wideo z serialami telewizyjnymi. Interakcje przebiegały dwutorowo, a jedno medium czerpało tyle samo od drugiego.

MUZEUM KOMPUTERÓW
Wizytowaliśmy znów Dolinę Krzemową, żeby pokazać Wam największe na świecie muzeum informatyki.

ARCADEHRY
Praski salon gier oferuje być może najciekawsze automaty w naszej części Europy.

NEUROGRY
Bardzo ciekawy artykuł udowadniający, że granie w Dooma i Call of Duty wcale – jak chcieliby niektórzy mainstreamowi reportażyści - nie uwstecznia człowieka, a wręcz przeciwnie...

BRZMIENIE KOSMOSU
Kosmos to nie tylko widoki, ale również dźwięki, które być może powiedzą nam kiedyś więcej o naturze Stwórcy.

FELIETON ŚLEDZIA
Śledziu nie tylko rozmyśla, ale również gra. W tym miesiącu natchnął go The Last Guardian.

CREDITS

KWANTOWE OPOWIEŚCI
Spotkaliśmy się z Gregorym Loudenem, narrative designerem Quantum Breaka w rozmowie o tym, czego jeszcze brakuje grom, by mogły stać się filmami. I czy gry tego potrzebują.

FELIETON MARTYNY ZYCH
Wymowny tytuł: „Mój chłopak jest gołębiem”.

WIZERUNEK DZIECKA W GRACH
W którym momencie dzieci z maskotek stały się pełnoprawnymi bohaterami gier wideo?

FELIETON TOMASZA GOPA
Twórca Lords of the Fallen powoli się rozkręca w Pixelu – właśnie publikujemy jego drugi felieton, a to z pewnością nie koniec dziennikarskiej kariery rodzimego dewelopera.

DIALOGI W GRACH
Polski „cyfrowy antykwariusz” Paweł Schreiber tym razem fedruje dla Pixela temat konwersacji, jakie na ekranach monitorów prowadzili bohaterowie gier – zarówno 30 lat temu, jak i czasach bardziej współczesnych.

FELIETON ZDANA
Zdan mimo swoich 30 lat czuje się bardzo staro, przynajmniej tak można wywnioskować z jego felietonów, w których co rusz powraca temat legend i tego, że „kiedyś wszystko było inne”.

ZAPOMNIANY ROBBO
Wykopaliska, których celem jest odnalezienie zapomnianych perełek polskiego gamedevu.

HARDWARE MIESIĄCA
Nowy laptop MSI, ponad trzy razy tańszy od tego, który opisywaliśmy dwa miesiące temu – idealny dla graczy, dostosowany do VR.

FELIETON BORKA
Nieważne o czym pisze Borek, a i tak wielu czytelników zaczyna lekturę Pixela od ostatniej strony.
LOADING

HOT TOPIC
Nasi redaktorzy przeprowadzili głosowanie, w którym wybraliśmy najlepsze naszym zdaniem gry 2016 roku. Plus komentarze na temat wydarzeń upływającego roku.

Copyright © 2004-2017 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 27 maja 2017, 10:50 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka